Vinterverket

Såpeboblejente & Lykkemamma på 68º nord

Kjære Treningsstudio!

Kjære treningsstudio!

Jeg hatt treningskort i nesten 1 år og nå må jeg dessverre se meg nødt til å klage på denne ordningen.

Jeg må si meg svært misfornøyd med ordningen som slettes ikke fungerer. Da jeg meldte meg inn fikk jeg et treningskort med beskjed om hvordan dette virket. Det var bare å holde det foran, var beskjeden jeg fikk, men etter 1 år virker det fortsatt ikke. Daglig holder jeg treningskortet foran maten jeg spiser, foran bilen, foran fryseboksen og gotteriskapet. Jeg har også gått til det skritt å holde kortet direkte foran kroppen, men heller ikke det fungerer. Jeg er rystet over å måtte betale flere hundre kroner i måneden for noe som ikke har en effekt. Tvert imot så har jeg gått opp i vekt, også når jeg veier meg med treningskortet. Slik kan vi ikke ha det!

Dette begynner å bli uholdbart og jeg må fortelle om en svært ubehagelig opplevelse jeg hadde da jeg glemte å ta bort treningskortet. Grandiosa med svidd treningskort kan umulig være bra for helsa. Det tror jeg vi alle kan være enig i. Tror du det kan være årsaken til at kortet ikke fungerer som det skal? Jeg har flere ganger vært i kontakt med dere for å få svar på mitt spørsmål om hvordan treningskortet fungerer og hver gang sier dere at det bare er å holde det foran. Jeg får ikke dette til å stemme. Kanskje noe dere bør ta opp på neste personalmøte? Regner med at jeg vil motta en kompensasjon for den ødelagte pizzaen. Det var forøvrig den store familievarianten.

En annen ting jeg ønsker å ta opp er barnepassen på treningssenteret. Det er en skam at den ikke er åpen hele tiden, døgnet rundt. Hvordan tenker dere at vi skal løse barnepassproblemer når barnehagen har sine planleggingsdager? Det hadde også vært fint om dere kunne servert litt mat på barnepassen og om dere kan ta bort fjernsynet. Jubelguri ser alt for mye på tv som det er, så en tv-fri dag nå og da hadde vært fint. Regner med dere vil etterkomme dette.

Håper på en snarlig løsning angående mitt defekte treningskort, utvidet åpningstider på barnepassen, og en kraftig beklagelse for alt merarbeid jeg har hatt med dette. Dersom dette ikke løser seg så blir jeg dessverre nødt til å si opp den avtalen dere har med meg.

mvh. ho Strømsnes

foto: Vinterverket

foto: Vinterverket

(vedlegg: bilder av korrekt bruk av treningskort)

Legg igjen en kommentar

