Vinterverket

Såpeboblejente & Lykkemamma på 68º nord

ALT kan utsettes med Justin Bieber

Er det noe jeg har lært iløpet av den siste tiden så er det alt ALT kan utsettes med Justin Bieber. Har man tilgang på Justin Bieber så kan man tillate seg å ta rot være rot, studier være studier, la oppvasken formere seg og man kan la kaninene under sofaen formere seg i fred for ALT kan utsettes med Justin Bieber og det er en religion jeg godt kan like. «You know you love me, I know you care. Just shout whenever, and I’ll be there. You are my love, you are my heart. And we will never, ever, ever be apart….»

Man må bare elske Justin Bieber og alt man slipper å gjøre bare man har Justin i nærheten.

foto: Vinterverket

foto: Vinterverket

foto: Vinterverket

foto: Vinterverket

Egentlig hadde jeg store planer for dagen. Rydde i gangen, skifte på senga, rydde badet, vaske klær, ta oppvasken og så hive meg i lesingen. Flink husmor og flink student var på plakaten i dag helt til noen rev ned plakaten og erstattet den med en diger plakat av Justin Bieber. «Go with the flow».
Jeg elsker at man kan utsette ALT med Justin! At man bare kan slippe alt man har i hendene og la ting gå sin skjeve gang når Justin er på besøk, for når Justin stikker innom er det ikke tid og rom for trivielle saker som rydding, hygiene, studier og slitsomme tanker om fremtiden og sånt. «For you, I would have done whatever, and I just can’t believe we’re here together»

foto: Vinterverket

foto: Vinterverket

Til og med søvn blir utsatt med Justin. Eller var det katten?

foto: Vinterverket

foto: Vinterverket

Jeg lar Justin være Justin, han er nyttig til sitt bruk, men nå fortjener jeg virkelig en pause og nyter resten av dagen da ALT kunne utsettes med en kopp kaffe sammen med min gode venn Ole Paus. Og så håper jeg at Justin stikker innom snart, sånn gjerne rundt eksamenstider.

5 responses to “ALT kan utsettes med Justin Bieber

  1. annikken - osloliv 8. april 2013, kl. 20:33

    Elsk!! Dette tar jeg med meg i livet mitt og:)

  2. Undre 9. april 2013, kl. 20:54

    Fantastisk!

    Jeg tror jeg må skrive ut og ha et sånt Justin-bilde i lommeboka!

  3. Pingback: Pollyanna møter Madonna | Vinterverket

Legg igjen en kommentar

