Vinterverket

Såpeboblejente & Lykkemamma på 68º nord

Hvil i fred ♥

Gråten er en refleks jeg verken har styring på eller kontroll over. Den overmanner meg
i all sin tristhet mens jeg kan kjenne at noen av mine 21 gram i sjelen blir borte med væsketapet. Jeg er tom.
Det er ikke mer igjen.
Kun stillhet.
Stillhet. Stillhet som rammer inn fortiden og skiller den fra fremtiden.

Døden kommer ikke med angrefrist. Den er endelig og brutal. Etter nesten 9 år sammen innhenter døden oss. Den skiller oss.
Gode minner og tårer er det som er igjen.

Hvil i fred ♥

foto: Vinterverket

foto: Vinterverket

5 responses to “Hvil i fred ♥

  1. Lammelåret 25. februar 2013, kl. 21:59

    Sender tanker med varme i.

  2. Bente 1. mars 2013, kl. 10:37

    Innom for å se hvordan det står til, men ingen ny rapport. Leser «hvil i fred» for x antall gang, syns det er så vakkert og enkelt skrevet – liker malende ord med plass for egne tanker å fly ivei. Hadde en venn i tretten år og en annen i fem, den første har tatt evig hvile, den andre har laaang ferie under bedre forhold enn hva jeg kunne tilby – så møtes iblant, men savnet i hverdagen er stort – tar blant annet meg selv i å snike opp kjøleskapsdøren for at ingen skal avsløre at jeg er på jakt etter noe jeg egentlig ikke behøver. Ha en fin dag

    • ca.strømsnes 6. mars 2013, kl. 19:19

      Hei Bente og takk for fin kommentar 🙂 Det går bra nå og humøret er stigende. Godt å kunne minnes med et smil og litt latter når man er ferdig med det triste.
      Klem og god helg, snart!

Legg igjen en kommentar

