Vinterverket

Såpeboblejente & Lykkemamma på 68º nord

Flink i november

Noen ganger blir jeg utrolig overrasket over meg selv over hvor praktisk og smart jeg er. Det er nesten så jeg begynner å gråte når jeg tenker på hvor fantastisk jeg er når jeg overgår meg selv med en høy grad og en sterkt tone. Jeg vet nesten ikke hvilken fot jeg skal stå på når jeg innser at det er ikke den ting jeg ikke kan klare ettersom jeg er så vidunderlig intelligent med min sans for planlegging og logistikk. Det er nesten så jeg syns synd på alle de andre som ikke er som meg i all min fortreffelighet. Jeg er rett og slett alle superlativene i ordboken, tenker jeg mens jeg vandrer gjennom sentrum med hevet nakke.

foto: Vinterverket

Jeg er et unikum, tenker jeg fornøyd når jeg åpner bæreposen med de fire første julegavene. Jeg, som alltid handler alle julegavene tre dager før juleaften, har kjøpt fire julegaver og det er fortsatt bare november. Hva blir det neste? At jeg tar tran frivillig bare fordi jeg vet at det er sunt? Så pakker jeg inn de fire fine gavene og skriver navnene på med sirlig penn. Jeg er bare fabelaktig, tenker jeg, og så stikker katten stikker av med resten av gavebåndet, men det bryr meg ikke for jeg har fire julegaver i november. Fire fine julegaver i november. Det gjør meg glad.

One response to “Flink i november

  1. Ina Marita 15. november 2011, kl. 20:29

    Ja vi er flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink
    Ja vi er flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink
    Herregud, vi er så flink og spesiell (jeg ble nemlig ferdig med julehandelen i dag) 😉

Legg igjen en kommentar

