Vinterverket

Såpeboblejente & Lykkemamma på 68º nord

Kreativ med sukker

Når søndag kommer med regn blir vi kreative og leker oss med gamle syltetøyglass, lim og sukker.

foto: Vinterverket

foto: Vinterverket

foto: Vinterverket

foto: Vinterverket

foto: Vinterverket

foto: Vinterverket

Så griller vi pølser i regnværet mens vi teller dager til snø

7 responses to “Kreativ med sukker

  1. Ann-Kristin 6. november 2011, kl. 19:45

    Hei
    Skulle gi deg en «stjerne og I like», men da må jeg bli medlem av WordPress og det er å trekke det hele litt for langt. Jeg er ingen blogger…;-))) Ville bare at du skulle vite at jeg likte bildene og ideene dine også, ikke bare det du skriver.
    Ha en fin uke.

  2. Fru Andersen 6. november 2011, kl. 20:23

    Heisann!

    Så vakkert du skriver, har lest nedover her og jammen får du sagt mye bra på en flott måte!

    Bra du la igjen spor inne hos meg slik at jeg fant veien hit:-)

    Ønsker deg en fin ny uke!

  3. ca.strømsnes 7. november 2011, kl. 11:15

    Tusen takk, jenter:-) Lyktene blir enda finere med perlesukker og så fikk jeg tips om at perlesukker farget med konditorfarge blir enda bedre;)

    Ønsker dere begge to en finfin uke:-)

  4. Andrea Nornes 7. november 2011, kl. 19:09

    Så kule! Skal prøve ut med perlesukker og konditorfarge 🙂 (får bare håpe ingen blir for fristet til å smake da :P)

Legg igjen en kommentar

