Vinterverket

Såpeboblejente & Lykkemamma på 68º nord

Det ER størrelsen det kommer an på

Å finne den rette størrelsen er jaggu ikke enkelt. Enten så er den for stor eller så er den for liten og det finnes visst ingen som passer sånn midt i blinken og er perfekt for meg og mitt behov. Jeg har spurt venner, jeg har surfet på nett, jeg har prøvd alle størrelsene som er, men jeg sitter fortsatt fast i limbo og kommer ikke videre i min søken etter den perfekte størrelsen. “Men det er jo ikke størrelsen det kommer an på”, sier du og smiler mens jeg rister på hodet og sukker fordi jeg vet at du tar feil. Du tar så jævlig feil der du står med ditt fårete smil og ser ut som en gedigen daimbolle som ikke skjønner foran og bak på noe som helst. Jeg blir stadig mer frustrert.

Den første var alt for stor og selv med blod, svette og tårer så ville den ikke passe. Den andre var alt for liten til å få jobben gjort og alt i mellom var enten litt på pluss- eller på minussiden. Og selv med hjelp fra eksperter virker det som en umulig oppgave å finne en som passer. En som passer perfekt til oppgaven som skal utføres og som utfører oppgaven med glans. “Men det er jo ikke størrelsen det kommer an på”, sier dere. Jo, det er faktisk det! Alt koker opp og ned til størrelse og det å finne den riktige!

Hvor vanskelig kan det egentlig være å finne en støvsugerpose som passer til en middels billig, rød støvsuger fra Elkjøp???

foto: Vinterverket

4 responses to “Det ER størrelsen det kommer an på

  1. Pingback: Tweets that mention Det ER størrelsen det kommer an på « Vinterverket -- Topsy.com

  2. Pingback: Det ER størrelsen det kommer an på « Vinterverket

  3. TyAces 13. mai 2010, kl. 20:55

    Det ER jævla vanskelig. Måtte på expert for å finne til min. Jeg har forøvrig kliss samme støvsuger og vurderer å kjøpe meg en ny en da den ikke…suger 😀

    ca.strømsnes:
    ai, ai, du MÅ gi meg navn og nummer på de posene! begynner å bli en rimelig desperat husmor her….;)

  4. TyAces 13. mai 2010, kl. 20:56

    Forøvrig er det morsomt at en pakke støvsugerposer koster halvparten av en ny støvsuger.

    ca.strømsnes:
    hehe! det koster å værra kar:)

Legg igjen en kommentar

