Vinterverket

Såpeboblejente & Lykkemamma på 68º nord

Fra mitt vindu

foto: Vinterverket

foto: Vinterverket

4 responses to “Fra mitt vindu

  1. Trine Grung 26. august 2009, kl. 06:27

    Jeg kommer flyttende…DET så herlig ut!!!

    ca.strømsnes:
    det er veldig fint her:) så det er bare å komme!

  2. vaarloek 1. september 2009, kl. 00:58

    det der er en sånn sensommerdag det er skikkelig godt å bare eksistere på. eller i. savn.

    ca.strømsnes:
    noen dager er det det eneste man trenger;)

  3. Hilde 23. september 2009, kl. 18:58

    Hei Sara!!:)
    Tenk at jeg fant deg igjen(eller egentlig fant jo du meg!)! Jeg har tenkt på deg, og lurt på hvor du er i verden, og hvorden den behandler deg.. 🙂
    Nå skal jeg legge denne bloggen til som favoritt, sånn at jeg ikke mister deg igjen!:)

    Stor klem fra Hilde(MizTery)

    ca.strømsnes:
    jo, vi lever og trives fortsatt her lengre ut på landet og verden behandler oss fortsatt bra;)

  4. undertegnede 17. november 2009, kl. 18:03

    bare innom og vinker litt, og venter på oppdateringer fra villmarken! Håper alt er bra der oppe. Med deg 🙂

    ca.strømsnes:
    alt vel her:) litt på den sløve siden, men fortsatt på kanal, hehe!

Legg igjen en kommentar

