Vinterverket

Såpeboblejente & Lykkemamma på 68º nord

Det var det hun sa

“ Er det virkelig mulig?! At det går an! Men du må stå på og ikke gi opp, vi skal hjelpe deg og sammen skal vi få det til. Du vet at du er flink og vi skal bevise dem feil. Vi skal sloss mot systemet og vi skal gjøre alt vi kan for å realisere dine drømmer. For du må huske på at du er ikke alene i dette her og jeg er med deg. Det vet du! Er det noe du trenger? Du må ikke være redd før å spørre, vet du, for jeg er her. Dette skal vi klare. For nå kjenner jeg at jeg blir sint, sint på dine vegne, og jeg skal gjøre det jeg kan for å hjelpe deg. Sammen er vi sterke, vet du”

Hva hun virkelig sa: “Det var jo trasig å høre”

One response to “Det var det hun sa

  1. Smula 12. august 2009, kl. 12:34

    Å herregud som jeg kjenner meg igjen her, og jeg har nok vært både hun og henne..

    ca.strømsnes:
    det har nok jeg også, når jeg tenker meg om…

Legg igjen en kommentar

