Vinterverket

Såpeboblejente & Lykkemamma på 68º nord

Kamikaze-Kasper slår til igjen

Som liten trodde jeg at det var et fjell som het Påskefjellet. Det var det fjellet man hørte om på nyhetene der folk knakk armer og ben, ble tatt av snøskred, gikk seg bort og frøs av seg tær. Jeg kunne ikke skjønne hvorfor folk fortsatte å dra dit og heller ikke dro på et annet fjell isteden.

foto: Vinterverket

foto: Vinterverket

Men å oppholde seg hjemme kan være vel så farlig. Når man har katt…

2 responses to “Kamikaze-Kasper slår til igjen

  1. B. 9. april 2009, kl. 15:49

    God påske! 🙂

    Leste meldingen din på «det andre stedet». Følg meg! ;-D

    ca.strømsnes:
    heisann og vel overstått påske:) finfin fotoblogg du har! skal følge med den ja;)

  2. Stein Roar 10. april 2009, kl. 18:45

    he he he Påskefjellet, jeg tok han 😉
    Katt er skummelt, de er rovdyr i pocketsize som vi tror vi kan ha hjemme. Nei holder meg til små loddne hybelkaniner.

    ca.strømsnes:
    flinkis;) ja, katter er ondskap pakket inn i myk pels, hehe!

Legg igjen en kommentar

